MagicVerse Role Play Wikia
Advertisement

"Hadi, şimdi harekete geçin! Bugün size gerçek bir ikramım var! Harika bir ders çıkın! Herkes burada mı? Pekala, beni takip edin!"

Hagrid 1993'teki ilk Sihirli Yaratıkların Bakımı dersi

Yaratık Bakımı olarak da bilinen Sihirli Yaratıkların Bakımı, Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda öğrencilerin üçüncü sınıflarında seçebilecekleri seçmeli bir derstir. Ilvermorny Cadılık ve Büyücülük Okulu bu dersi 1927'de başlattı.

Sınıfta öğrenciler, kurt kurtlarından, hipogriflerden, tek boynuzlu atlardan ve hatta thestrallardan çok çeşitli sihirli yaratıklar hakkında bilgi sahibi olurlar.

O.W.L.'ye ulaşmayı başaran cadılar ve büyücüler. konu daha sonra Büyizoolog olabilir. Bazı tanınmış Büyücüler Newt Scamander, torunu Rolf Scamander ve karısı Luna Lovegood'dur.

Sınıf Bilgisi

"My brother Charlie was the outdoors type, so he went for Care of Magical Creatures."

Percy Weasley oüçüncü yılda konu seçimi üzerine

1993'te üçüncü sınıf hipogrif dersi

Sihirli Yaratıkların Bakımı, yalnızca üçüncü sınıfta olanlara veya onu seçmeli ders olarak almayı seçenlere öğretilen bir konudur.

bir öğrencinin beşinci yılında, konuyla ilgili bilgilerini ispatladıkları takdirde hem yazılı hem de pratik bir bölüme oturdukları konuyla ilgili Sıradan Büyücülük Düzeyi sınavına girerler. Pratik Sihirli Yaratıkların Bakımı üzerine, bir düzine kirpi arasında gizlenmiş bir tılsımı tanımlamaları gerekir; bir bowtruckle'ın doğru kullanıldığını göstermek; ciddi yanıklara maruz kalmadan bir ateş yengeçini besleyin ve temizleyin; Hasta bir tek boynuzlu ata verecekleri diyetleri geniş bir yiyecek yelpazesinden seçin.

Harry Potter'ın öğrenci arkadaşlarından kaçının N.E.W.T.'lerinde Sihirli Yaratıkların Bakımı'na devam etmeyi seçtiği bilinmemektedir. yıl; ancak Harry, Ron Weasley ve Hermione Granger O.W.L.'leri tamamladıktan sonra konudan ayrıldı.

20. yüzyılın sonlarından itibaren, birçok öğrenci bu sınıfta iyi notlar almıştır, bu Albus Dumbledore'un Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar'ın ders kitabı olarak kullanımına atfettiği bir şey.

Personel

"Umarım o kadın kalır! Ben daha çok Sihirli Yaratıkların Bakımı'nın gibi olacağını düşündüğüm şey ... tek boynuzlu atlar gibi düzgün yaratıklar, canavarlar değil ...."

Parvati Patil, Profesör Grubbly-Plank'ın öğretmenlik becerilerini Hagrid'in

Rubeus Hagrid, şu anki Sihirli Yaratıkların Bakımı profesörü

Silvanus Kettleburn, "kalan uzuvlarıyla daha fazla zaman geçirmek için" emekli olduğu 1993 yılına kadar Sihirli Yaratıkların Bakımı öğretti. Onun yerine, Draco Malfoy'un bir hipogrif olan Buckbeak tarafından yaralandıktan sonra dersleri tartışmalı hale gelen Rubeus Hagrid geçti. Yılda, Hagrid bazen sınıfa yasa dışı yaratıkları getirmesine rağmen. Hermione Granger, onu daha iyi bir öğretmen haline getirmek ve kovulmasını önlemek için Hagrid'in derslerini düzenlemeye çalıştı. Konuyu öğrettiği ikinci yılında, Hagrid dördüncü sınıfını dersleri sırasında yasadışı olarak yetiştirilmiş yaratıkların bir türü olan Blast-Ended Skrewts ile tanıştırdı.

1994–1995 öğretim yılında ve aynı zamanda 1995–1996 öğretim yılında kısa bir süre için Hagrid'in yerine tek boynuzlu atlar ve bowling arabası dersleri veren Wilhelmina Grubbly-Plank geçti.

Sınıf Bilgisi

Sihirli Yaratıkların Bakımı dersleri tipik olarak Hagrid'in Kulübesinin dışında yapılır, ancak bazı dersler bazen Thestral dersi gibi Yasak Orman'da yapılır.

Müfredat

1.Sınıf

Harry, Hagrid'in ne demek istediğini anladı. Yarı at, yarı kuş olan bir şeyi görmenin ilk şokunu atlattıktan sonra, Hipogriflerin parlak tüylerinden her biri farklı bir renge dönüşen pırıl pırıl paltolarını takdir etmeye başladınız: Fırtınalı gri, bronz, pembemsi bir uğultu, parlak kestane ve mürekkep siyahı..

Harry'nin 1993'teki ilk Sihirli Yaratıkların Bakımı dersi

4.Yıl

Erkekler geri çekilsin! Kadının dokunuşunu tercih ediyorlar, tek boynuzlu atlar. Kızlar öne geçin ve dikkatle yaklaşın, hadi, kolay yapar ...

Profesör Grubbly-Plank, tek boynuzlu atlarla düzgün bir şekilde başa çıkmayı dördüncü yıl öğretiyor
  • Blast-Ended Skrewt
  • Fire crab
  • Kneazle
  • Murtlap
  • Niffler
  • Streeler
  • Unicorn

5.Yıl

"Profesör Grubbly-Plank, Hagrid’in ön kapısından on metre ötede, dallarla dolu uzun bir sehpa önünde sınıfı bekliyordu."

Harry'nin 1995'teki ilk Sihirli Yaratıklar Sınıfı
  • Bowtruckle
  • Thestral
  • Knarl
  • Kneazle
  • Chimaera
  • Crup
  • Porlock
  • Fairy
  • Puffskein
  • Flobberworm

6.Yıl

  • Glumbumble
  • Diricawl
  • Fwooper
  • Moke
  • Jackalope
  • Thestral
  • Knarl
  • Doxy
  • Golden Snidget
  • Imp

Diğerleri

Yıllar boyunca sınıflara gösterilen diğer canlılar şunları içerir:

  • Yeti

Bilinen Profesörler

Gerekli Ders Kitapları

"Kitaplarını açabilecek kimse yok mu? Okumak zorundasın."

Hagrid, büyülü yaratıklar hakkındaki ilk dersinde; kitapların komik olduğunu düşündü

Notlamalar

Geçer Notlar

  • Muhteşem (Olağanüstü)
  • Beklentinin Üstünde
  • Kabul Edilebilir

Geçemeyen Notlar

  • Zayıf
  • Korkunç
  • Troll

SBD'den Geçtiği Bilinen Kişiler

  • Rolf Scamander
  1. 1,0 1,1 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, Chapter 5 (The Dementor)
  2. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; GOF24 isimli refler için metin temin edilmemiş
  3. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; OOTP13 isimli refler için metin temin edilmemiş
  5. 5,0 5,1 5,2 Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; POA6 isimli refler için metin temin edilmemiş
  6. Harry Potter and the Philosopher's Stone (video game) - (PS1 version)
  7. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; POA4 isimli refler için metin temin edilmemiş
  8. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; FBR isimli refler için metin temin edilmemiş
Advertisement